Paketjakt och hockeykväll.

Beställde för en månad sen lite kläder från Ellos. De brukar vara ganska snabba på att leverera men den här gången hände det ingenting. Fick ett mail där det stod att paketet var skickat den 4:e februari men har inte fått någon avi eller sms. Sen fick jag en avi att jag hade ett paket att hämta på Ica Maxi, men det visade sig vara ett par filmer jag beställt till mamma som hon ska få lite senare. När vi kom hem från Maxi ringde jag Ellos för att möjligen få svar på var mitt stackars paket befann sig. Det befinner sig på Ica Maxi... Det hade kommit bort på vägen men nu hittat hem. Så det får väl bli att knalla bort till Maxi i morgon igen för att hämta det.

Ikväll har vi haft sedvanlig hockeykväll i soffan. Brorsan, Maria och Marcus var här . Hv bjöd på ett uruselt spel och förlorade med 2-1 efter förlängning. Tråkigt, hoppas de skärper till sig inför slutspelet. Positivt var ju dock att kapten Davidsson äntligen gjorde comeback efter sin knäoperation. Han gjorde också Hv´s enda mål. Härligt att takterna sitter i!

'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0