Mysfika och shopping.

Har precis haft min härliga vänner Malin, Jenni och Angelica, samt Angelicas dotter Natalie på förmiddagsfika. Härligt värre! Vi satt och skvallrade och skrattade som vanligt. Jag bjöd på morotskaka med creamcheese/vit chokladfrosting. Jättegott. Fick en ljuvlig orkidé (älskar orkidér, favoritblomma efter rosa pioner)

 

Idag när jag vaknade och tittade på termometern fick jag en smärre chock!



Den visade 23 grader i solen. Men jag kan meddela att så fort solen försvunnit runt hörnet sjönk temperaturen till 5 grader ganska kvickt. Tyckte ändå att det var en liten förhandsvisning av vad som komma skall. Nämligen våren!

 Lite "havsutsikt" från min ena balkong :)

Nu ska jag snart iväg och gå på stan med mamma och moster Lena. Trött som skam är jag för jag lyckades inte somna i natt heller. somnade runt 05:00 och sen ringde klockan vid 9:30. Men nu kan jag nog somna ikväll i alla fall.

För övrigt förlorade Hv sin första kvartsfinal mot AIK med 2-4. Aik var det klart bättre laget och deras vinst var välförtjänt. Hv spelade som KRATTOR. Men i morgon är en ny match och då är det nya tag som gäller! KOM IGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0