Help!

Ibland tar man saker för givet. Mat på bordet, en varm säng och fri tillgång till vatten. Nu låter jag som en reklamfilm för Rädda barnen eller något liknande, men är det inte så?
Jag försöker var en god medmänniska fast även jag kan var egoistisk och ta saker för givet ibland. Men jag försöker bidra med något gott som kanske kan hjälpa någon någonstans. Jag har ett fadderbarn som jag bidrar med 200:-/mån samt 200:- av min lön går till Röda korset varje månad och jag bidrar då och då med en liten slant till cancerfonden. Jag tycker det är en överkomlig summa som jag känner att jag kan avvara. Önskar att fler kunde känna så. Jag menar, kan man verkligen inte avvara en hundralapp i månaden?
Det är ju upp till var och en, tänk på saken :)

Nu ska jag ta hand om disken och fixa spagetti och köttfärssås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0