En mysdag med min snygga lillebror.

Idag har jag fått umgås med kära lillebror. Han körde mamma till tandläkaren och sen kom han hem till mig. Vi åkte och köpte lunch på Donken och sen frossade vi i soffan till en gammal film. Precis som på den gamla goda tiden. Sen hämtade vi mamma och körde hem henne och umgicks lite alla tre. Hon var lite groggy efter ingreppet men allt hade gått jättebra.

   

 Aragorn ville också vara med och mysa

Igår kväll var vi på Murphys och deltog i deras musikquiz, vi vann inte men jag tror vi kom trea eller nånting sådant. Det var i vilket fall väldigt roligt att bara umgås och tjata lite.

 Lillebror visar sig från sin bästa sida.


Snart är det hockey, hoppas verkligen Hv har tagit sig i kragen och kör över Brynäs ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0