Äntligen är det igång.

Och då är det givetvis slutspelet i hockey jag pratar om. Hv blev seriesegrare och valde AIK i kvartsfinalerna. De spelar första matchen ikväll. Det firar vi med något gott att äta och säkerligen sällskap i hockeysoffan.
I morgon kommer mina tjejer Angelica, Jenni och Malin på fika, det är ju alldeles för härligt. Kul att prata bort några timmar med lite gott fika. Sen ska jag gå på stan med mamma och moster Lena, kanonkul det också! På onsdag är det dags för hockey igen, på torsdag blir det troligen först lunch med Erik och efter det förmodligen ett besök i Målen hos bästa Linda. På fredag kör vi hockeyfest hemma hos oss. Fullspäckad vecka, det gillar jag!

Idag är jag bara trött. Har inte återhämtat mig från natthelgen. Kunde inte somna igår utan låg och kollade på True Blood till klockan 04:30, sen sov jag till halv två. Gick då upp och gick till parken med hunden, det var ju alldeles strålande härligt väder fastän det blåste lite. Sen har jag städat lite och tagit det lugnt, är fortfarande ganska seg i kolan av trötthet. Ska ta en dusch så jag vaknar till. Vaknade ju i och för sig till när de testade beredskapslarmet tidigare. Inte nog med att det tjööööt, Aragorn gillade inte det så han sprang runt som en galning och skällde och morrade. Knäpphund!

Nu längtar jag efter våren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0