Piggare

Har inte lika mycket värk idag så i morgon ska jag jobba igen. Idag var jag uppe tidigt och träffade Linda för en promenad med hundarna. Hon lämnade Tess hemma men hade med sig Zigge som behöver miljötränas samt träffa andra hundar. Aragorn blev överlycklig men Zigge delade inte riktigt hans entusiasm. Han sprang och gömde sig mellan benen på Linda och gillade inte alls Aragorns tappra hälsningsförsök. Men det gick bra att gå med dem båda, dock hade Zigge ett konstant vakande öga på Aragorn.
Vi sa att jag och Aragorn får komma ut till dem och släppa djuren lösa så kommer det nog gå bättre.

 Zigge som valp.
 
I eftermiddag ska jag bara ta det lugnt, tänkte baka lite bröd nu. Har ett recept på ett kanonsmidigt och gott bröd som man kan variera lite som man vill. Superenkelt att baka och det blir jättegott! Hade tänkt göra det med soltorkade tomater och basilika men basilikan var slut så det blev persilja istället.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0