Mat och inspiration.

Idag har jag spenderat förmiddagen med min älsklingsLinda. Vi skulle åka och handla inför fackets årsmöte. Det var ju avklarat ganska fort så vi strosade runt på A6 en sväng. På Åhlens fyndade jag ännu en kokbok. Har ju lite av en kokboksfetisch... Denna gång var det full pott vill jag tillägga!



En favoritmusiker som släppt en kokbok. Kan det bli bättre?!
Får nog snart sätta upp ännu en hylla i köket som jag får fylla med mina kokböcker...

 

Det här är bara en bråkdel av av alla böcker...

Denna vecka är jag ledig, vilket är hur skönt du vill. I morgon kommer nog bror och Maria för att titta på hockeyn. På onsdag är det dags för quiz på Murphys, på torsdag ska vi köra på lilla mamma som ska operera in titanskruvar i munnen. I helgen är det dags för nattjobb. Får jobba med Cicci på lördag natt. Det var länge sedan vi jobbade ihop så det kommer bli jättekul!

Nu ska jag se Halv åtta hos mig.

Bjuder på en liten bildkavalkad från de senaste veckorna.

 Sebbe är sugen på semla!

 Min absoluta älskling!


  Lindas ben är ute på promenad med mig, Aragorn och lille Zigge (som sitter bekvämt mellan Lindas fötter)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0