Hej!

Idag har det ju varit riktigt skönt väder. Sov riktigt länge och sedan tog jag en promenad i Rocksjöparken med jycken. Hade tänkt släppa Aragorn i rastgården men det var snarare en riktig isbana. Ville inte släppa hunden lös där för det sista jag behöver nu är ännu ett veterinärsbesök med ett brutet ben eller liknande. Men vi busade lite vid strandkanten i alla fall.



    

Igår var det dags för lunch med Erik. Denna gång blev det på Chili thai. Det var sådär gott, jag gillar Jungle thai mer. Men det var ju trevligt att träffa Erik. Sen unnade jag mig själv en stund i solariet.
På kvällen var jag, Daniel och Marcus ute på promenad. Det blev ett varv runt Rocksjön. Jätteskönt att bara prata och skratta en stund samtidigt som man motionerar kroppen och hunden.

Nu ska vi se en film innan det bär av mot Tenhult och tvä nätters jobb. På fredag väntar aw på Karlssons.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0