elvanolltvåtjugofyra

Det är så härligt att vakna av att solen skiner. Det gjorde jag idag. Har på senare tid börjat vakna allt tidigare, och ni som känner mig vet att jag är långt ifrån morgonpigg! Men måste få erkänna att det är skönt att få ut mer av dagen ibland. Fast det är gött att tryna en bit in på förmiddagen då och då också


Idag har varit en bra dag. Jobbade mellan 14-18 och efter det var det dags för inredningsparty hos Linda. Vi blev inte så många eftersom en del var sjuka men det var mysigt och trevligt ändå. Höll ganska hårt i plånboken då jag försöker vara lite sparsam innan vi åker till London men kostade på mig ett par ljuslyktor i alla fall.

I morgon är det dags för after work och revansch i quizzet. Karlssons har varje fredag ett film/musik/tv-seriequiz som vi gillar att delta i. Förra veckan föll vi på målsnöret och det grämer mig fortfarande, JAG HATAR ATT FÖRLORA! Men vi har en bra sammansatt grupp denna fredag. Daniel är ju expert på äldre musik, i synnerhet rock. Har aldrig varit med om någon som sitter inne med så mycket kunskap i musik. Mats ligger på en ganska jämn nivå plus att han kan mycket om film. Marcus och jag har ganska bred kunskap om musik och tv-serier men inte alls på samma "djup" som Mats och Daniel.
Men som sagt, i morgon är vi beredda att ge alla en omgång som heter duga, revanschsugna till tusen!



Sen på kvällen ger jag mig ut till Tenhult och ev ett gästspel hos fam C. På lördag morgon är det dags för jobb och det kommer prägla hela helgen. Sen väntar ledig vecka!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0