Är inte på hugget

Har de senaste månaderna då och då fått ont i magen. Typ som mensvärk fast på samma ställe hela tiden, vilket har fått mig att undra om jag möjligtvis fått ännu en cysta. Opererade ju för tre år  sedan bort tre cystor från ena äggstocken. Den senaste veckan har jag börjat få mer och mer ont. I natt kunde jag inte sova så ont hade jag. Som tur är har jag en tid hos läkaren på onsdag så jag kan få klarhet i vad det kan vara.

Annars har det inte hänt så mycket. Det har varit ganska mycket jobb det senaste och umgänge med nära och kära. Vilket är helt underbart!
Har även testlagat en del nya recept. Bl.a gjorde jag revben till min tapaskväll som blev mycket uppskattat, inte minst av Tobbe som tog om tre gånger.
Ikväll har jag testat ett nytt recept på kräftpasta som jag fått av min fina vän Angelica. Det var jättegott.

Nu ska jag försöka sova lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0