Nu är det ganska härligt...

När hösten visar sig från sin bästa sida såsom den gjort idag, med strålande solsken och förhållandevis varmt ute, ja då kan t.o.m jag njuta av den.
Började dagen med promenad, som vanligt. Sen har jag städat lite, Aragorn fäller så mycket att jag behöver ta fram dammsugaren minst varannan dag. Passade på att borsta honom när det ändå var skönt väder ute. Det blev väldigt mycket hår i borsten så nu kanske han inte släpper allt inomhus. Sen har jag betalt lite räkningar, mindre roligt!
Kl 18:00 ska jag och mamma åka till Daniel för att fira honom, sen blir det en lugn kväll med en film när jag kommer hem tror jag.

I morgon är det hockey. Längtar!

 Finaste jycken! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0