Myssöndag

Den här helgen har jag jobbat natt. Det tillhör ju inte något jag älskar men det har gått förvånansvärt bra. Det är ju jäkligt skönt när det är över. Myssöndag står på schemat resten av kvällen. Soffan, kudde, filt, tända ljus, cola, pepparchips och mys med älsklingsvovven. Kanske kikar på valvakan, eller vem försöker jag lura? Är inte ett dugg intresserad, sitter bara och väntar på att Jersey shore ska börja.

I torsdags var vi i den kungliga huvudstaden för att närvara vid inspelningen av finalen av Biggest loser. Det var en toppendag, med härliga människor och lite nya upplevelser. Det enda negativa var att man inte gjorde annat än sitta. I bussen dit, på inspelningen, i bussen hem... Och med min röv så kan ni ju tänka er att det gjorde extra ont! Har tagit lite bilder men de får jag inte dela med mig av förrän finalen har sänts i tv.

Nu är jag ledig ända till fredag då jag gör det enda passet den veckan. Måndag och tisdag blir väldigt lugna, brukar ta sin lilla tid att återställa sig efter natthelgen. På onsdag ska vi fira Daniels födelsedag lite i efterskott med hans mamma, Stig, Annie, Jonathan och mamma. På torsdag är det dags för säsongens första besök i Kinnarps arena för att bevittna när Hv71 tar sig an Linköping. Det var en av Daniels födelsedagspresenter från mig.
Sen har jag lust att ta en sväng på krogen i helgen, är någon sugen...? Ring mig!

Ha nu en härlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0