Mätt och belåten

Har just avnjutit lite pastasallad med basilikakyckling. Så nu är jag mätt och belåten. Ska snart gå en sväng med hunden, det kan behövas nu...
Idag är jag äntligen ledig, jobbade 64 timmar förra veckan och det har tagit ut sin rätt. Sov som en stock i natt, vaknade inte förrän klockan 11. Gick då upp och tog en promenad sen kom mamma och hämtade mig och så hämtade vi upp mormor för att styra kosan mot K-rauta. Mamma skulle betala sina nya badrumsmöbler. Jättefina var de!  Efter det åkte vi och handlade på Ica Maxi. Hann även med ett litet besök hos moster.
När jag kom hem städade och tvättade jag lite. Tog det bara lugnt, vilket var väldigt skönt.

Jobbhelgen gick väldigt bra. Har ju sagt det så många gånger förr men jag jobbar med ett toppengäng på helgerna som gör att jobbet går som en dans. Många skratt blev det.
Linda kom och hälsade på både på lördagen och söndagen, hon är för härlig. På söndagen hade hon med sig sin nya vovve, Zigge. En liten underbar sak som jag bara ville stoppa i fickan och ta med hem!

 Underbart söt!


Angelica och hennes familj kom och hälsade på på lördagen. Fick en försenad present av henne och Cicci, ett presentkort på Kicks så nu ska jag investera i en ny parfym. Tack söta ni!
Daniel kom på kvällen och vi tog det bara lugnt...
I fredags var vi på kalas hos brorsan, supertrevligt! Han och Maria åkte till Kreta igår, hoppas de har det underbart! Vill också åka utomlands!

I morgon ska jag jobba extra mellan 14-22, som tur är jobbar jag med bästa Linda. Så det kommer gå kanon. Jobbar ev på onsdag också, annars ska jag bara ta det lugnt då. På torsdag åker vi till Stockholm över dagen för att vara med på inspelningen av finalen av Biggest Loser. Spännande. Ska även fira älsklingen som fyller 34 år då.

Nu är det dags att hänga upp tvätten innan promenaden.

 Skogspromenad med lerinpackning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0