Kastrullhäxan

Kom nyss hem från stan, har varit och lunchat med Erik

 Erik, taget när vi tog en fika

Vi var på Kastrullhäxan och käkade, smaskig husmanskost blev det idag. Raggmunkar och fläsk. Mumma!

Hade lite tid att fördriva innan jag skulle träffa Erik, vilket resulterade i detta:





Och så hade denna kommit med posten:



Så ikväll blir det vitlöksfornelli med Parmesan blend, kanske lite tomatbruschetta också och en härlig bok. Linda kanske kommer förbi och tar en cigg när hon kör Tim till fotbollen, eller hon tar en cigg, jag har slutat. Japp, tre veckor rökfri. *klapp på axeln* Nu tycker jag bara rökare luktar äckligt!
Fast bör väl lägga till att jag inte druckit någon alkohol under den tiden. Vet ju med mig att om alkohol intages röker jag som en borstbindare! Kanske inte var en så bra idé att köpa det där vinet på Systemet idag....
Håller tummarna för att jag ska lyckas stå emot suget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0