Just another manic monday

Då var det måndag igen, en ganska kall och blåsig sådan. Helgen har gått fort som vanligt. Fast den har inte varit av det roliga slaget ur hälsans synpunkt. Har dragit på mig urinvägsinfektion, troligtvis redan förra helgen men jag fick inget penicillin förrän i fredags och då började infektionen riktigt tära på kroppen. Hela kroppen blev tung och jag kände mig riktigt febrig. Åkte upp till apoteket direkt efter jobbet och sen vidare till Daniel. Tog den första tabletten på kvällen sen. Vaknade på lördagmorgonen med halsont och allmänt hängig men ändå lite piggare.
Daniels pappa och hans fru kom på besök och bjöd oss på Dal baffo. Åt plansktek, mums!
Sen spenderade vi resten av kvällen i soffan med hockey och slötittande på film.
Igår blev jag hängigare igen så jag åkte hem och bäddade ner mig i soffan och tittade på Monsters VS Aliens.
Sen kom Emil förbi och hälsade på en stund. Mest ville han nog hälsa på hunden :D
Idag har jag jobbat förmiddag. Jenni jobbar med oss i fyra veckor framöver och ökar på antalet härliga människor på vårt skift. Men stackaren har ont i ryggen, hon gick som Quasimodo, stackaren.

I morgon ska vi ut och hälsa på allra bästa Linda och prata lite om resan till Göteborg om två helger. Vi ska ju se Volbeat i Skandinavium. Love it. Sen fyller Linda år i morgon också. Grattis stumpan!

Resten av eftermiddagen ska spenderas med en dammsugare och diverse städattiraljer i nävarna. Men först ska jag tillaga spagetti och köttfärssås med mycket VITLÖK ♥


 Kanske bakar lite focaccia när jag ändå är igång.




Kommentarer
Postat av: Anonym

10 poäng för Bangles-kopplingen i rubriken! :) (gissar jag att det är..)

2010-10-21 @ 14:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0