Jobbvecka

Denna vecka jobbar jag eftermiddag och daghelg, 58 timmar sammanlagt. Lite surt men jag är ju ledig ett par dagar sen.

Har inte uppdaterat så mycket sen min födelsedag. Fick sååå många fina presenter.

 Det här fina armbandet fick jag av Daniel. Fick även oljor och vinäger från Oil and vinegar. Han vet att jag älskar sådant!

 Denna fina ljusstake fick jag av Annica.

Sen fick jag presentkort på Sköna jag, Elgiganten och Jönköpings köpmannaförening som man kan använda i stort sett överallt, pengar, ett UNDERBART halsband av mina goa tjejer, ett jättefint kakfat av Annie och Jonathan och en massa fina blommor.

Nu har jag inte tid att skriva mer. Dags att fixa mat innan jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0