Höst igen

Nu är det verkligen ruggigt ute. Cyklade hem från jobbet vid 22, då var det kallt, regnigt och blåsigt. Min lönn jag har i trädgården börjar tappa sina löv och de som sitter kvar är härligt röd/gul/orangea. Ser dock inte fram emot att kratta upp dem sen, kratta är djävulens påfund.
Annars är jag ju inget fan av hösten, speciellt inte mörkret. Men en vacker höstdag med sol, vackra färger och friska vindar kan t.o.m jag uppskatta. Annars är jag ju en vår/sommarmänniska ut i fingerspetsarna.
Jobbdagen idag gick som en dans, annars har den här dagen inte bjudit på så mycket. Men i morgon blir det fullt ös. Jag och mamma ska rösta, sen ska jag till stan och klippa mig, köpa en födelsedagspresent till Daniel som fyller år på torsdag, och ev ta en sol. När Daniel har slutat ska jag hem till honom och klippa honom. Efter det åker vi hem till mig och jag ska laga födelsedagsmiddag till honom. Vi firar honom i morgon eftersom vi åker till Stockholm på torsdag och då finns det inte så mycket tid till firande.

 Bakis pojkvän hos Annie och Jonathan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0