Funderingar kring tv-utbudet en måndagkväll.

Har precis varit ute på en 45 min promenad i HÄLLREGN, snacka om att vi är dyblöta nu, jag och jycken.
Då är det extra gott att byta om till torra myskläder och krypa upp i soffan framför tv´n. Det bjuds på väldigt mycket dokusåpor denna kväll. Ullared, Biggest loser, Lite sällskap för att nämna några.
Har ni någon gång funderat på vilken dokusåpa ni skulle kunna medverka i? Det har jag och kommit fram till..... Inte en enda.

Jag är inte en ensam mamma. Jag är inte ens mamma.

Jag är inte tillräckligt tjock för att medverka i Biggest loser (ännu)

Jag har i och för sig ungefär lika stora tuttar som silikonbrudarna i t.ex Kungarna av Tylösand men till skillnad från dem stannar inte mina tuttar kvar på samma ställe när jag tar av mig BH´n, snarare får jag blåmärken på låren...

Jag kan inte laga mat tillräckligt bra för att vara med i Halv åtta hos mig

Jag är inte singel, så jag kan inte söka kärleken på tv även om de skulle vilja göra ett program om en 30 årig, halvfet, fabriksanställd utan körkort...

Fast... Jag är nog ganska nöjd med att vara en helt vanlig Therese.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0