Är ganska nöjd med mig själv.

4 veckor rökfri. Fy f-n, vad äckligt det är att röka! ;)

Igår var jag och Daniel hos Linda och Tobbe, det var väldigt mysigt! Vi åt gott och satt och snackade skit till sent på kvällen. Att man inte gör det oftare. Meningen var att vi skulle planera Göteborgsresan, men vi pratade så mycket om annat så det glömde vi bort.
Idag är det underbart väder. Tog en promenad efter jobbet och snart kommer mamma och då ska jag hjälpa henne få igång hennes nya telefon. Mamma är inte särskilt tekniskt lagd...
I morgon ska jag, brorsan och Maria hem till Daniel och kolla på Hv-Frölunda. Hoppas HV har lite jävlar anamma och vinner, äntligen!

Funderar på att ta en tupplur. TRÖTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0