Sunday bloody sunday!

Har klarat av natthelgen med bravur. Nu "firar" jag det med tacogratäng, Rock of love och min favoritvovve. Daniel spenderar kvällen med min lillebror och NHL-10 på PS3.
I lördags natt när vi jobbar tittar jag ut och ser att det SNÖAR. Det är i mitt tycke alldeles för tidigt!
När jag gick hem på morgonen låg det lite snö kvar på vägarna och det var riktigt kallt.

 Hua, kallt.

Idag har det inte gått i många knop. Vaknade av att hunden tyckte det var dags att gå upp, det visade han genom att hoppa upp i sängen och lägga hela sin kroppstyngd på mig. Hade bara sovit fem timmar, men tyckte det skulle vara bortkastat att sova bort en solig, härlig dag. Så det fick bli en skön promenad i solen.
Sen har jag tvättat, lagat mat och landat i soffan.
I morgon ska jag till A6 med Jenni, Angelica och Malin G (även känd som klarinett-Malin) Det ska bli roligt. Skönt med så underbara, härliga vänner. Fast det fattas ett par stycken för att göra det komplett men det är inte så lätt att få ihop alla eftersom vi jobbar som vi gör. Men snart är det fest med jobbet och då får vi umgås allihop.



 Tog denna bild när jag gick hem från jobbet i morse. Fin tycker jag.


 Har fått lite filmer, får nog bli en ikväll. Vilken vet jag inte än.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0