Mitt nya motto i livet

Har precis kommit hem från bion. Kommer fortfarande inte ihåg vad filmen heter. "nåntingkärlekennåntingmeningenmedlivet" I vilket fall blev jag positivt överraskad. Julia Roberts filmer ligger inte särskilt högt på min Vill-se-lista, men den här var verkligen sevärd. Fann i filmen min nya livsfilosofi "Dolce far niente" vilket betyder ungefär: Finn njutningen i att göra ingenting. Vilket man nog ibland verkligen skulle behöva. Jag har i och för sig anammat den filosofin ganska väl... ;)
Vi bjöd Cicci på bio och popcorn för hon fyller år nästa vecka.

Ute faller nu stoora tunga snöflingor, vi tog det jättelugnt på hemvägen eftersom Cicci hade sommardäck på bilen. Råder alla att ta det lugnt på vägarna nu, och ni som är ute och går i mörkret ex med hunden. BÄR REFLEX!
Nu ska jag se färdigt Hv-matchen. Kamil Piros spottade just in 2-0 för Hv. Göttans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0