Längtar!

Längtar så mycket till helgen. Ska ju på miniweekend till Göteborg med älskling, Linda och Tobbe. vi ska på konsert i Scandinavium. Volbeat! Kommer bli alldeles toppen. Lillebror och Majsan ska också dit så vi möter kanske upp dem efter konserten och gör stan tillsammans.

I fredags jobbade jag mellan 6-12. Sen gick jag raka vägen hem och somnade i soffan. Kvällen spenderades hos Annica och Tobbe med paj, vin och godis. Äkta fredagsmys! Daniel var ute på krogen med en gammal kompis som var och hälsade på från Göteborg tror jag det var.
På lördagen fick jag lite härlig kvalitetstid med min kära lillebror. Vi var och såg HV-Timrå. En riktig skitmatch, just nu spelar HV som kärringar. Inte ett dugg kul att se. Stryk med 3-0 bidde det.
Efter matchen åkte jag hem och lämnade hunden hos mamma, sen åkte jag med Totte in till stan och hem till Daniel. Blev ett par öl hos honom tillsammans med Maria. Det blev även en liten sväng in på Velvet. En riktigt lyckad kväll i mitt tycke, lagom lugnt men väldigt roligt!
På söndagen sov vi ganska länge. Vi tog en tur till Ikea, älskling bjöd på lunch på Jungle thai och sen handlade vi lite på Maxi.
Söndagkvällen spenderades i soffan med älsklingsvovven, tända ljus (från Ikea) och en bra film.
Med andra ord, en riktigt lyckad och bra helg.
Nu har jag gjort en jätteladdning makaronipudding med fläsk. Så nu har jag matlådor för en vecka framöver, fast varierar mig nog lite. Lasagne ska jag laga i morgon.

Annars händer inte mycket denna veckan, jobbar eftermiddag. Som tur är jobbar Jenni och Malin G också så tiden går jättefort för vi har så kul tillsammans.
Håller på att planera fackfest på jobbet också. Det kommer nog bli lyckat! Gillar att vara lite partyplanner...

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0