Jaha!

Jag har precis kommit hem från jobbet, har jobbat extra idag. Det gick galant. Jobbade med bl.a Jenni, Angelica och Sebbe så tiden bara sprang. Jenni är så snäll och hjälper till, samma gäller Angelica. Sebbe kom med den briljanta idén att vi skulle äta pizza så han bidrog också till välbefinnandet. Jag och Jenni delade en pizza, det var precis lagom.
I morgon är det möte på jobbet och sen ska jag gå på Ikea med mamma och moster Lena. Mysigt. På torsdag verkar det som vi får ihop den där biokvällen och på fredag ska jag och Daniel troligen ut och ha myskväll med allra bästa Linda och Tobbe. På lördag ska vi eventuellt hitta på något med Kristoffer och Maria om vi inte ska fira Daniels morbror som visst fyller 40. Fullt upp, det gillar vi. Man måste hitta på lite roliga saker när höstmörkret kryper på, annars blir man ju bara deppig.
Nu ska jag ta en dusch och kolla på Desperate Housewives.

 Mysvovve!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0