Höstpiff

Idag har jag varit på möte på jobbet, ett helt vanligt skiftmöte. Inte mer med det.
Efter mötet åkte jag och mamma till Eko. Jag köpte hårfärg, puder (riktigt bra solpuder, samt billigt) och lite annat krafs. Sen hämtade vi upp kära moster och for till Ikea. Där köpte jag två bord jag ska ha i vardagsrummet, det ser så tomt ut tycker jag.

 Så blev resultatet och borden kostar bara 50:-/st.

Sen köpte jag värmeljus med pepparkaksdoft, julstämning till tusen. Skulle köpt en lampa också men det glömde jag.

Det blev en tur till K-rauta också för mamma skulle köpa lite grejer till sitt nya fina badrum. På hemvägen svängde vi in på Systemet och inhandlade lite smaskens inför helgen och efter det bjöd moster på mat på Max vid Eko. Så nu har vi invigt det också. Tack Lena!
När jag kom hem skruvade jag ihop borden och planterade lite höstblommor utanför dörren så det är fint när jag får gäster :)

 Så fint blev det!

Nu ska jag bara mysa i pepparkaksdoften!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0