Går ner i varv

I helgen väntar nattjobb. 26 underbara timmar. Just nu håller jag på att gå ner i varv för en liten tupplur innan det är dags. Men sen är jag ju ledig igen med ett litet undantag på tisdag eftermiddag då det blir lite extrajobb.
Igår hade vi myskväll hos Daniel med lillebror och Maria. Fick äntligen se Hv plocka tre poäng på bortais. Härligt att se!
Sen följde Daniel med hem och sov här. Underbart att somna i skedställning ♥ "Skickade" honom till jobbet vid 06:00 och sen somnade jag om och sov till 11:30. Tänkte ligga kvar och dra mig men det var ju så fint väder så det kunde jag inte med. Följde istället med Annica och hämtade barnen i skolan och tog en promenad.
Aragorn är hos mamma så det var väldigt konstigt att vakna utan en blöt nos i armhålan.
Nu ska jag först intaga pasta och köttfärssås innan sovstunden

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0