Allt blir inte som man tänkt sig

Jag vet ju att efter natthelgen kan det vara lite knepigt att ställa om sig till vanlig dygnsrytm. Eller jag har ju ingen vanlig dygnsrytm, men strunt i det... Sov inte mer än fem timmar på söndagförmiddagen eftersom jag skulle försöka ställa om mig. Men det gick ju mindre bra. Gick och la mig vid halv ett igår kväll men inte kunde jag somna. Läste ut min bok, började på en ny, vred, vände och snurrade. Men John Blund glömde bort mig. Somnade slutligen runt 04:30 så när klockan sen ringde vid 08:30 var jag som en zombie. Så turen till A6 med mina vänner blev inte av för min del. Men vi ska träffas för en bio på torsdag så det gjorde inte så mycket.
Idag är det städdag!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0