Koma

Har sovit i tre timmar efter jobbet idag. Är fortfarande dödstrött...

Idag bjöd jag på fika på jobbet, Linda var nere och hälsade på också. Myspys. När jag kom hem var det dags att ta itu med snöskottningen, ååh, vad tråkigt det är. Och mer snö kommer det ju. Suck.

Ska väl inte bara klaga, är ju ledig till måndag nu. Det blir nog en tur till stan på fredag förmiddag med Linda. Behöver ju ladda upp med lite gott att dricka till kvällen. Vi ska träffas hos Angelica och Stefan en stund innan vi åker vidare till Le Trottoir. Kommer nog bli alla tiders.

Nu är det bäst att gå ut med min jycke som ligger och tycker enormt synd om sig själv eftersom jag inte visar något intresse för honom. Gnällspik är han nu!
Efter promenaden blir det glögg och digestivekex med brieost. Mmmm!

Kör försiktigt, och fotgängare, använd reflex!

 Snöoväder på vägen hem i söndags kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0