Hemma igen.

Efter natthelgen på jobbet gick jag hem och sov ett par timmar, sen kom Daniel och hämtade mig och Aragorn och vi åkte och kollade på lägenheten på Liljeholmen. Den var underbar och vi fastnade direkt. Vi har faktiskt fått den men tjejerna som bor i den nu, två studenter, vill gärna ha Daniels tvåa och nu håller vi på och krånglar med Bygginvest som är Daniels hyresvärdar. Och mer otrevliga människor än de som sitter i receptionen på Bygginvest får man leta efter. Och vilket jäkla krångel för att få byta lägenhet, herregud!! Men hoppas det löser sig så tjejerna får den. Vi har bara pratat med den ena tjejen för den andra är i USA och hon är jättegullig så det känns fel att ta lägenheten om de av någon anledning inte skulle få Daniels. Håller tummarna för att det går vägen!
I måndags var jag bara hemma hos Daniel och tog det lugnt, sen var vi på A6 en sväng och köpte oss varsin halsduk och lite krafs på H&M. Sen käkade vi på Ikea och gick och strosade lite där inne. Jag köpte ett fat och Daniel köpte värmeljus.
På kvällen myste vi med popcorn och tv.

 Köpte ett fat att ha mina oljor och kryddor på.

Igår gjorde vi inget speciellt, tog det bara lugnt och myste i soffan till vi båda somnade.

Idag har jag varit och hämtat hockeybiljetter till HV-Luleå på lördag, vi ska bjuda mamma på det och middag på Mäster Gudmunds eftersom hon fyllde år i lördags. Marias familj kommer också upp, det kan bli riktigt kul.
Sen var jag och Erik och lunchade på 8 glas, jag åt lamm för första gången i mitt liv. Det var gott!

 MUMS

 "lilla" Erik

Sen åkte jag och Daniel och handlade på Maxi och efter det körde han hem mig. När jag kom hem tvättade jag och tog en promenad. Nu ska jag gå igenom alla serier som jag spelat in medan jag varit hos Daniel (Desperate housewives och dylikt är bannlyst hos honom)

I morgon väntar middag hos mamma och mys med min älskade Annica som jag inte träffat på jättelänge!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0