Vårkänslor för fossingarna

Ja, nu är det ju i och för sig inget vidare vårväder. Kallt och blåsigt som tusan. Men jag kände när jag drog på mig mina slitna sneakers häromdagen att det var dags att investera i ett par vårskor, det kanske kan få fart på våren lite...
Hittade dessa på www.skopunkten.com och kunde inte låta bli att köpa dem. Jag är supernöjd!



Nu är det äntligen fredag för övrigt. Har jobbat idag, det var väldigt rörigt till en början men sen gick det bra.
När jag kom hem från jobbet gick jag och köpte lite fredagsgott. Daniel skulle vara hemma och tvätta (?!) så jag får allt godis för mig själv, ja, Aragorn får ju givetvis smaka lite.
I morgon kommer Daniel på förmiddagen och sen ska vi vara barnvakt. Blir en lugn helg (ja, eller det får vi väl se, beror på hur mycket energi ungarna har)

Trevlig helg på er!

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0