Telefonterror

Babe skulle bara ringa och säga godnatt. Han skulle gå och lägga sig tidigt (kvart i åtta!) Gissar att han kommer vara riktigt trött i morgon i alla fall eftersom vi pratade i fyra timmar!!
Vi hade tydligen väldigt mycket att prata om, och många olika ämnen kom på tal. Det är skönt att ha en pojkvän som man kan diskutera med och som har lite innanför pannbenet. Eller som jag har sagt till honom, det är skönt att ha en pojkvän som någon gång öppnat en bok och inte bara Kalle Anka pocket på dass! Just nu har han läst ut en bok han lånat av mig, White line fever, Lemmy Kilmisters självbiografi. Vet du inte vem Lemmy är? GOOGLE IT, loser!! Sen skulle han läsa Slash´s självbiografi (också min)

                          

Vi har ju samma musiksmak, Daniel och jag, med vissa få undantag och det är ofta huvudsaken till diskussionerna. Och sen ger vi oss inte gärna någon av oss. Ingen vill medge att han har fel. ;) Kan nog bli riktigt heta diskussioner i framtiden. Än så länge har de inte varit så farliga...

Borde verkligen försöka sova, men har så svårt att ställa om mig efter natthelgen. Natten till idag var hemsk. Somnade runt 05 och vaknade kl 14 när babe ringde och väckte mig.
Sen har jag varit lite hängig hela dagen, med allergi och trötthet.
Men får väl ta hunden på en sista promenad och sedan krypa ner i sängen och knipa ihop de bruna och hoppas att John Blund infinner sig snart.

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0