Skolgårdsfest

Ikväll följde jag med fam C på Skolgårdsfesten. Det var riktigt mysigt, lite kallt dock. Rasmus spelade streethockey-turnering. Han var jätteduktig (tror jag, såg ingen skillnad på alla ungar)
Nu håller jag på och gör en sen kvällsmat, pastasallad fick det bli idag.

Igår var jag med Daniel i Gnosjö och lämnade av vinterdäcken till hans nya bil. Så nu har man fått se var han växte upp. Och så fick jag träffa hans pappa för första gången.
Sen var vi och hälsade på hans mamma och Stig och tog en snabbfika, eller Daniel fikade, jag tittade på.

I morgon ska jag gå på bio, Sex and the city 2, med Cicci, Angelica och Malin G. Kommer bli så himla mysigt med en tjejkväll.



//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0