Seg i kolan.

Då var denna helg över. Har jobbat natt den här helgen, det har gått väldigt bra. Cicci jobbade nästan hela fredagnatten och Linda jobbade hela lördagnatten samt att Fia kom efter halva passet.
Idag slutade jag kl 09:00 sen sov jag till kl 15. När jag vaknat tog jag och Annica en promenad, det har ju varit toppenväder idag om än lite kallt men vem bryr sig om det när solen strålar så? Efter promenaden satt vi och pratade en stund i min lilla trädgård, det var toppenhärligt.
Annars har det inte gått i många knop idag, man är ju rätt seg i kolan efter 26 timmar nattjobb.
När jag gick till jobbet i fredags var jag lite tidig så jag passade på att köpa lite lotter utanför Konsum. Jag vann "högsta vinsten" en mysbricka innehållande ost, kex, ett Pringles-rör, 1½ cola (!) cider, en twistpåse och en ananas! Så igår när jag vaknat blev det ost och kex till frukost. Smaskens.



Nu är jag ledig ända till fredag, det ska bli jätteskönt. Hoppas på underbart väder så jag kan fortsätta piffa lite i trädgården och vara ute så mycket som möjligt. På lördag ska jag och Daniel ev vara barnvakt åt Rasmus, Hugo och Nova. På eget initiativ faktiskt, tänkte att Annica och Tobbe behöver lite egentid. Kan ju vara svårt att få det att klaffa med tre barn. =)

 <-- Nova.

Nu ska jag nog öppna cidern och ta ett glas innan det är dags för sängen.


Slänger upp lite bilder när jag ändå är i farten.

 Glasstajm.

 HV71 Svenska mästare 2010!

 Ute och går med sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0