Måndagstrött.

I natt lyckades jag inte somna. Fick väl ca fyra timmars sömn innan klockj**** ringde. Var som en zombie på jobbet.
Så det fick bli en powernap när jag kom hem från jobbet och hade promenerat med hunden.
Nu sitter jag och kollar på Halv åtta hos mig. Är det ett tecken på att man börjar bli gammal när man börjar titta på matlagningsprogram? Det finns ju så många bra... Leila, Per Morberg, Nigella, Jamie Oliver... Har ju blivit mer och mer matlagningsintresserad. Det är ju roligare att laga mat nu när man är två, på helgerna i alla fall. Då kan man lyxa till det lite. Har lovat att skämma bort Daniel med mat i helgen. Det blir kul.

Men nu ska jag skämma bort min hund med en långpromenad i den härliga vårkvällen.



Kommentarer
Postat av: alex

Neeh d kallas absolut inte att bli gammal! Det kallas Intresse ;) Annars räknas väl jag som pansionär vid det här laget!

2010-05-16 @ 22:51:49
URL: http://alezzia.blogg.se/irrevirre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0