Äntligen ledig.

Efter att ha jobbat hela helgen och förra veckan väntar nu lite välförtjänt ledighet. Är ledig ända till fredag kväll, jätteskönt!
Jobbhelgen har gått hur fort som helst, tack vare att jag jobbade med underbart roliga och härliga jobbarkompisar. Cicci, Fredde och Maud är allt som behövs för att jobbhelgen ska svischa iväg.
Mycket fika har det blivit också. Vi fick fika av Linda, Angelica och Kents sambo. Blir några extra promenader för att komma i balans igen...

Idag har jag sovit länge, surprise, surprise! Sen gick jag en promenad med Annica, Nova och Hugo till Ica och köpte glass (hmm, ganska motsägelsefullt) Sen låg jag i solstolen och gottade mig medan Aragorn myste i trädgården under sin lönn. När regnet kom gick vi in och jag fixade lite vitlökssoppa och tog en skön dusch. Ikväll blir det ytterligare en promenad med Annica om inte regnet öser ner alltför mycket.

På torsdag väntar en riktig tjejdag. Jag ska gå ut och äta lite med mina toppenvänner Cicci, Angelica och Malin G och efter det ska vi gå och se Sex and the city 2. Det kommer bli kanonkul.
På lördag blir det nog en sväng till stan med Linda, Annica och några till, det är ju Rix fm-festival. Artisterna de brukar ha med sig är ju i mitt tycke rena skiten, men det är ju kul när det händer något. Det blir säkert kul, det brukar vi ha!

//T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0