Nyss hemkommen

Har varit hos Daniel ikväll. Vi har tittat på Hv-Färjestad och ätit baguetter, skinka och potatissallad. Och myst med såklart :D

Skulle ta tåget in till stan, men först var jag tvungen att gå förbi Ica och ta ut pengar. På väg från Ica till stationen ser jag att bussen kommer och tänker att jag lika gärna kan ta den eftersom jag var så tidig. Vad jag inte tänkte på var att kolla numret på bussen. Blev mäkta förvånad när bussen svänger av mot Huskvarna. Jag har alltså hoppat på fel buss... Men det gjorde inte så mycket, bytte bara buss i Hva till ettan som jag ändå skulle tagit från stan till Daniel.
Det blev ett litet "äventyr"
Fick åka med Annica hem när hon slutat jobbet, smidigt, fast jag missade sudden. Men det kvittade faktiskt.

I morgon jobbar jag mellan 12-18 sen kommer Daniel och vi ska bara myyyysa hela kvällen. Längtar redan!

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0