Jag är ganska nöjd med tillvaron just nu!

Har det där pirret i magen som man bara har när man är "nykär" Vårkänslorna börjar ju också spritta i kroppen nu när solen är framme och värmer upp varje frusen själ. Jag var t.o.m tvungen att knäppa upp jackan när jag och mamma var ute på promenad tidigare idag.
Har saknat denna känsla som just nu infinner sig.  Det verkar som om 2010 blir ett bra år. Men det är inte värt att ta ut något i förskott...

Igår var Daniel här. Vi promenerade till Ica och köpte köttbullar, rödbetssallad och godis. Sen gick hem och fixade köttbullemackor. Resten av kvällen tillbringades i skedställning i soffan med godisskålen på betryggande avstånd. Med andra ord en helt underbar tisdagkväll. Han är hur go som helst med ett litet undantag... Mannen snarkar som ett helt kompani. Inte mycket sömn i natt för min del med andra ord, men det var det värt.
Just nu sitter jag med hans tröja på mig och bara doftar på den. En typisk tjejgrej, eller hur :-P

Idag ska jag bara pyssla lite hemma. Eventuellt gå till Ida och Andreas och hälsa på lille underbara Eddie. Och ikväll blir det förhoppningsvis salsa om Annica får tag i barnvakt.

I morgon ska jag träffa Daniel igen, vi ska kolla på hockey och bara mysa. Verkar inte som vi gör mycket annat när vi träffas men jag klagar absolut inte! 

På fredag är det dags för jobb igen. Men jag jobbar ju bara mellan 12-18 så det är ju helt okej. Sen väntar en helg med massa mys, hockey och ev träffa "svärmor" Scary!

Nu ska jag äta och sen ge mig ut i solen en stund till.

//T

Kommentarer
Postat av: ida rosenberg

va kul att allt ordnar sig för dig. jag har oxå skaffat blogg nu när jag är ledig så har jag ju lite tid till att skriva av mig.. hoppas vi kan ses nästa vecka då.. kram

2010-03-11 @ 13:13:36
URL: http://oxov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0