En härlig helg

I fredags natt jobbade jag mellan 18-07. Det gick faktiskt riktigt bra, jobbade med Cicci så det var mycket fika och rökpauser som fick tiden att gå väldigt fort.
Efter jobbet blev det ett par timmars sömn innan Daniel ringde och väckte mig, han lät oförskämt pigg och spelade AC/DC på högsta volym, en annan var som en zombie innan man vaknade till och gick upp.
Sen kom Micke och hämtade mig och vi åkte in till stan och lämnade hunden och hämtade upp Daniel i ingenmansland som Micke kallade det. Vi hittade inte och körde fel och hamnade halvvägs till Norrahammar innan vi kom rätt. Micke satt i förarsätet och svor och sa att Daniel skulle flytta till ett land där man kan köra med bil :D
Sen släppte Micke av oss hos mig och jag fixade lite mat och vi tog det allmänt lugnt innan jag började göra mig iordning inför kvällen. Det blev bara jag, Daniel och Annica hos mig. Vi kollade på Hv-MODO och sen blev vi upplockade i en taxi av Micke, Niclas, Emelie och Daniel S. Då blev det en sväng till Pipes of Scotland innan vi begav oss till Karlssons där vi fick stå i kö i kylan. Väl inne tar jag och Daniel ett varv, beställer varsin Minttu och sen bestämmer vi att vi ska åka hem. Det blev lite Max-mat innan sängen.

Idag vaknade jag och var riktigt pigg, Daniel däremot var det inte. Han var dödstrött stackaren. Men sen blev det ombytta roller, jag somnade i soffan medan han var rastlös.
Min snälla lillebror kom och hämtade mig och körde hem mig till Tenhult. Puss!

Ikväll har jag bara tagit det lugnt, sovit en stund, druckit cola och ätit chips. Mumma!

Nu är jag ledig ända till fredag, i morgon kommer nog mamma och kollar på Luftslottet som sprängdes. Sen ska jag träffa Daniel på tisdag eller onsdag.

Livet är bra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0