<3

Nu är det min lediga vecka, men jag jobbade i tisdags och ska jobba i natt eftersom jag ska vara ledig på lördag natt. Då blir det lite partaj med goda vänner. Vi sitter hos mig och kikar på hockeyn och tar ett par öl, sen åker vi in till Karlssons på kvällen.
På söndag är det bara mys planerat. Aragorn ska vara hos min moster från lördag till söndag. Hämtar honom när jag och Daniel åker hem till mig på söndag eftermiddag.
Jobbar fredag natt, som tur är jobbar Cicci med så det kommer gå bra.

I helgen som var jobbade jag daghelg, både cicci och Fia jobbade så det gick så himla fort. Sen kom Daniel på lördagkvällen och vi tog det bara lugnt och myste. Fick lite dåliga nyheter på söndagen, som fick mig lite omskakad. Tydligen kan man inte lita på sina "vänner" Men jag har ju tydligt märkt vilka mina riktiga vänner är efter detta. Kram på er, ni betyder mycket för mig. Ni vet vilka ni är!

Nu ska jag bara ta det lugnt innan jag beger mig till jobbet ikväll

Hoppas ni får en skön torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0