Var är sommaren?

Det är 1:a Juni idag... Det är mulet, kallt och trist. Hoppas verkligen sommaren infinner sig snart och får man tro väderleksrapporten så kommer den ju i morgon. Hoppas, hoppas! 
Jag har precis kommit hem från mamma, jag och lillebror har firat en lite sen Mors dag eftersom mamma jobbade i söndags. Så nu är jag mätt och belåten. Puss mamma!

I fredags natt jobbade jag. Det gick som vanligt riktigt fort eftersom jag jobbade med elitgänget, Cicci, Fredde och Maud.
I lördags var Linda här och tog några öl innan vi åkte in till stan. Det var Rix fm-festival men den var vi båda helt ointresserade av. Vi var hemma hos brorsan en snabbis, han hade inflyttningsfest. Sen gick vi till Karlssons, det var jättekul. Men i vanlig ordning tappade jag bort Linda och efter mycket letande kom Daniel och hämtade mig till slut. Min telefon krånglade så jag fick inte tag i  varken Linda eller Micke. Det var lite tråkigt. Men det var rätt skönt att inte vara så onykter, särskilt när man vaknade på söndagmorgonen.
På söndagen firade vi Ingalis, Daniels mamma hemma hos Daniels bror och Annie. Sen åkte jag och Daniel hem och gick med hunden innan det bar av till stan igen för lite mat på Pallas Atena som hans mamma bjöd på.
Sen åkte vi en tur med Daniels nya bil. Söndagsåkande=pensionärsvarning :D
När vi kom hem var det söndagsmys på agendan. Det var helt underbart!

I morgon hoppas jag solen är framme hela dagen så man kan vara ute. På kvällen ska vi ut till Linda och fika. Myyysigt!

 En somrig bild över lilla Tenhult

 Mattes badpojke som hittar alla vattenhål i skogen

 Glasstime med Hugo, Annica och Nova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0