Tuff dag på jobbet

Jag har egentligen inte haft mycket att göra, men det har gått i ett. Efter lunchen hann jag inte sitta ner över huvud taget innan dagen var slut. Sen när jag skulle gå hem tog jag och Angelica sällskap. Hon brukar alltid vara så hurtig och ha en himla fart men ingen av oss kunde förmå oss att öka på stegen idag. Vi var helt slut bägge två. Men nu är jobbdagen i alla fall över. Nu ska jag fixa lite mat, dammsuga och gå och köpa sköljmedel, något jag glömt i flera dagar. Kommer hem med allt annat än just sköljmedel när jag varit i affären och inte orkar jag gå tillbaka till affären. Kommer säkert glömma det idag också...
Funderar på att ta en powernap innan jag tar tag i mina sysslor. Ja, så får det bli!


 Aragorn powernappar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0