Idag vaknade jag...

Av en superstirrig hund. Han gillade inte alls att det var tvärdrag i lägenheten och att fönsterna då smäller lite. Han har fortfarande inte kommit över detta utan ligger under bordet och hyperventilerar och hoppar till vid minsta lilla ljud. En liten mes är vad han är.
Idag har det inte varit lika soligt som tidigare, det gör inte mig så mycket. Det får gärna komma lite regn idag. Men sen kan det bli fint igen. Lite åska kanske hänger i luften eftersom jag har en härligt molande huvudvärk just nu.
Annars har det varit en lugn dag. Träffade Annica och Nova när jag var ute och promenerade i eftermiddags. Vi tog sällskap hem och pratade om ditt och datt. Sen har jag mest legat i soffan och försökt kurera min huvudvärk. En liter svenska färska jordgubbar (19:90 på Ica) gjorde att den släppte lite. För stunden i alla fall.

Igår kväll var jag, Gunilla och Hillevi en sväng på Uvberget. Vi satt bara på en sten med utsikt över hela sjön och myste och åt lite polkachoklad. Jättetrevligt. Senare på kvällen kom Big Erik på besök. Vi kollade på tv och satt och tjatade lite. Det var himla trevligt det också :)





 Hillevi och Gunilla


 Big Erik

Ikväll får det bli en lugn kväll hemma. Ett par filmer och allmänt slappande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0