Vänner <3

Idag har jag en dålig dag. Vet egentligen inte varför, det bara är så. Känner mig deppig, hängig och frustrerad. Sen att jag har träningsvärk sen gårdagen och vetskap om att jag ska jobba i natt gör väl inte saken bättre.
Just nu sitter jag i soffan och glor på Supernanny. Sov så där länge idag igen, mamma ringde vid kvart i elva men jag var så trött att jag inte förmådde mig att gå upp. Såg ingen anledning att gå upp heller för den delen. Ligger varje natt och vrider och vänder på mig, det är så jäkla varmt i lägenheten med men jag kan inte stänga av elementen för då smäller det i dem. Är det ett tecken på att man ska lufta dem? Det har jag ingen aning om hur man gör...

Sådana här dagar är jag glad att jag har så goa vänner. Alla med olika men ändock så värdefulla egenskaper. Tänkte berätta lite kort om varför jag tycker om mina vänner. Ni ska veta att ni är värdefulla för mig. Här kommer en lista (utan inbördes ordning)

Annica: Min fd svägerska som jag kom så himla bra överens med från första gången vi träffades. Hon sitter alltid inne med de bästa råd och insikter om saker och ting och jag vet att jag kan ringa henne när jag vill. Hon får en alltid på gott humör!

Linda: Har jag egentligen inte känt så länge men det är så väldigt lätt att prata med henne om allt. Hon är den som alltid ger en "tough love" hon låter en inte gå ner sig utan säger till en att ta sig själv i kragen! Sen är hon väldigt rolig.

Cicci: Den snälla goa tjejen som tog hand om mig från första dagen på jobbet. Hon är alltid snäll och go.

Angelica: Den mest osjälviska människan i hela världen. Hon är mån om alla och vill att alla ska trivas tillsammans. Hon är limmet som håller ihop oss på och utanför jobbet.

Anna: Min "bästis" sen sjunde klass. Tyvärr har hon ju flyttat till Ulricehamn så det är en bit att åka, men vi pratar i telefon med jämna mellanrum men träffas alldeles för sällan. Vi har alltid kunnat prata om allt med varandra men har tyvärr glidit ifrån varandra lite i livet. Men det går ju att ändra på!

Ni betyder mycket för mig, alla på olika vis, och jag hoppas jag blir bättre på att visa det! KRAM!

Nu ska jag laga lite mat och ladda för jobb mellan 22:00-04:00




Kram//T





Kommentarer
Postat av: Anonym

Är väldigt glad att jag har dej gumman, med eller utan släktband..! Att "bara" vara vänner är ju inte fel det heller!! :)

Du är bäst! Love you!! <3

2010-01-06 @ 14:50:03
URL: http://apieceofcake.bloggplatsen.se
Postat av: cicci

Du sa veta att jag finns här för dig om det är något.

Du betyder mycket för mig oxå.



Kul att vi ses på fredag i alla fall, det va ju evigheter sen.



KRAM

2010-01-06 @ 20:59:20
URL: http://cizziandesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0