Tankar om 2010

Jag har höga förväntningar på 2010, till viss del för att jag känner att inget år kan bli sämre än det förra.
Jag har bestämt mig för att ändra på vissa saker och ting och göra det jag vill göra och inte anpassa mig för mycket efter andra. Någonting jag måste ta tag i är min vikt och hälsa. Jag lovade mig själv att aldrig bli så här stor igen. Jag har ju bantat ner mig 25 kilo en gång tidigare. Från 89 kg till 64 kg och då mådde jag så bra. Jag inser ju givetvis att jag aldrig kommer bli en strl 36 men 38/40 kanske. Sen handlar det ju givetvis i första hand om hälsan, det är inte bra att väga så här mycket och sen röka på det! Så i morgon har jag bokat årets första träningspass, bodycombat! Det är så kul.
Andra funderingar jag har är ju också detta med resandet. Jag vill se världen innan jag lägger näsan i vädret! Så nu har jag börjat spara pengar varje månad för att kunna ta mig ut i vår vackra värld. Den som vill får hänga med! Charter-Svenssons göre sig icke besvär ;-)

I helgen som varit nu har jag varit sjuk... Igen. 40 graders feber i fredagsnatt... Men nu får det väl bli dags att äta lite vitaminer så jag håller mig frisk och kry. Skulle ju jobbat hela helgen men det blev inget med det. Däremot ska jag jobba på tisdag natt från 22:00-04:00 eller om ingen annan är intresserad tar jag hela passet, det blir i så fall mellan 22:00-10:00. Det blir sköna pengar till reskassan.

I veckan som kommer blir det mycket träning och motion, möte med fackstyrelsen och på fredag är det Kick-off med jobbet. Efter många om och men har de bestämt datum. På lördag jobbar jag natt och sen är jag ledig igen. Fint det!

Nu blir det sista avsnittet av True Blood säsong två... Love it!

Kram och god fortsättning på er!

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0