Och första pris till Världens klumpigaste går till....

MIG!!



Drattade omkull när jag gick med hunden i förmiddags, och givetvis försöker jag ta emot med händerna vilket resulterar i att min "gamla" skada går upp. Så idag har jag bara legat och tyckt synd om mig själv i soffan. Har plöjt igenom två filmer: Paranormal activity (spooky) och en Wallander-rulle (vilka jag för övrigt tycker blir sämre och sämre)
Jag även nätshoppat lite, köpte bl.a ett spel inför nästa tjejkväll. Får ta det i samband med Lasse Winnerbäck kvällen jag och Linda planerar...

Sen har jag pratat lite i telefon med bl.a Annica och Linda. Love you! Det blir nog promenad med Linda i morgon förmiddag.

Så idag har jag bara slöat runt hemma i mysbyxor och hoodie. Bölade till Spårlöst. Jag lipar verkligen till allt på tv. Snälla, säg att jag inte är ensam om det :D Kan knappt titta på några filmer längre, speciellt inte Schindlers list, Gladiator, Dirty dancing och sådana filmer. Jag har blivit mycket känsligare med åren. Jag lipar även om det händer något roligt på tv. Har det med åldern att göra? Närmar ju mig de 30.... Haha!

Kram

//T

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte försöka att gå på fötterna i stället för händerna.

Tycker synd om dig.

Puss o kram

Din gamla moster

2010-01-26 @ 15:30:30
Postat av: cicci

Nemen vilken otur du har hela tiden.

Tycker synd om dig.

Kya på dig så får vi träffas snart tycker jag.

KRAM

2010-01-27 @ 17:04:19
URL: http://cizziandesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0