Noll koll.

Har verkligen noll koll på vilken dag det är nu när man varit ledig så mycket. Som idag när jag sitter och myser i soffan och skickar iväg ett meddelande till Anneli och frågar om hon har hunden eftersom jag tänkte att om så var fallet kunde vi ta en promenad med dem. Nej, det hade hon inte men vi ska ju träna snart sa hon.... Ska vi? Ja, sa Anneli, det är ju step/styrka idag. Jag var helt hundra på att det var i morgon. Men det var ju bara att dra på sig träningskläderna och bege sig till Berga. Den ordinarie instruktören var sjuk och vikarien hade inte hållt i ett pass sen i höstas så det blev lite hattigt och hoppigt med musikbyte hit och dit och så glömde hon en del saker. Det kändes inte som att man fick ut allt man kanske skulle vilja av träningen. Men det är ju inte hennes fel.

Efter träningen gick jag hem och tar med Aragorn ut på en promenad, går och messar när rätt var det är ett rådjur hoppar ut mitt framför oss (det tredje rådjuret vi ser denna veckan) Aragorn får ju världens fart efter och jag har fullt sjå med att hålla i honom i 200 knyck.

Nu har vi i alla fall landat i soffan och myser bara.

Stort grattis vill jag säga till Ida och Andreas som välkomnat lille Eddie till världen. Kram till er alla tre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0