Mer död än levande.

Har varit uppe sen fem. Det var varmt som i helvetet på jobbet idag. Fick gå i värsta snömodden när hunden skulle promeneras. Sen har jag testat det nya passet på Berga, Boxcamp. Så jäkla kul och förbaskat jobbigt! Sen ville Anneli jag skulle följa med henne hem och gå igenom lite Funky Kidz rutiner, hon ska ju bli instruktör. Det var jätteroligt, vi dansade runt i hennes lilla vardagsrum. Det var lite trångt, jag råkade trampa på lille Aaron. I gengäld klev han mig på handen, han hade vassa klor :D
Så nu är jag så mör i kroppen och har så ont i rumpan samt härliga spagettiben. Kommer somna som en stock sen.
I morgon ska jag klippa mig, har lite problem med att bestämma hur jag ska göra. Bara toppa lite, eller klippa det kort i någon snygg frisyr som går att variera. Vad tycker ni?
Nu är jag så trött så jag orkar inte ens fixa någon mat till jobbet i morgon. Det får helt enkelt bli mackor.

 

Kram på er!

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0