Måste komma i fas.

Har ju lyckats vända på dygnet... igen. Somnade kl 07 i morse och sov sen till 14:00. Det funkar ju inte! Men det är lögn i helsicke att somna om nätterna. Vet inte hur många gånger jag vred och vände i natt. Kollade lite på film, läste lite, blundade hårt, hårt. Men det gick inte! Men idag ska jag träna och ta en långpromenad med Annica, då kanske man blir lite trött. Jag menar, jag ser ju bara dagsljuset ca två timmar per dag, det blir man ju bara deprimerad av.

Igår rensade jag ut julen lite, eller åtminstone granen. Jag är bara trött på julen nu, vill se framåt mot våren och värmen!

Tänkte åka upp till Ikea någon dag när lönen kommit och köpa lampor och en bokhylla, sen måste jag få upp lite gardiner och lite lull-lull.

Men nu ska jag äta, vegetarisk wok. Sen bär det av till träningen.

Kram!

//T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0