Måndag

Klockan ringde helt skoningslöst klockan fem i morse. Men jag vaknade redan halv fem och låg och myste lite innan det var dags att ge sig av till jobbet.
Idag har jag fått hjälp av Annica som tog med vovven på promenad när jag jobbade, det uppskattas. Tack!
Efter jobbet städade jag lite, dammsög och bytte lakan. Sen gjorde jag lite mat och efter det blev jag jättetrött. Tänkte bara vila lite men jag somnade givetvis. Vaknade halv sex och insåg ju då att jag skulle missa träningen. blev lite arg på mig själv så jag tvingade mig ut i elljusspåret. Det var inte lätt att gå i det nu när det var så moddigt, halkade mest runt.
Och nu sitter jag i soffan och slappar igen, ska strax fixa lite mat till morgondagen. Lax och potatis.
I morgon ringer klockan lika skoningslöst tidigt.

Må väl!

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0