Helt vanligt tisdagsmys

I lilla landet fredagsmys har nu tillvaron vänts upp och ner. Jag är nämligen hemma från jobbet idag med och har tisdagsmys med Aragorn.
Men i morgon är det dags att jobba igen, har blivit lovad något lugnare arbetsuppgifter.
Idag fick jag besök av Angelica och Gunilla som var ute och promenerade och kom förbi för att kolla hur läget var med mig. Ni är ju för söta. Vi bestämde lite löst att vi ska gå på bio på fredag eller nästa fredag. Det gäller ju att få ihop en dag som passar alla. 

Igår ringde min pappa, han har varit och köpt en dvd till mig. Blev något överraskad, glatt överraskad, för det är inget som hör till vanligheterna när det gäller min pappa.

Ska slänga i en tvätt och fixa lite mat till morgondagen.

Kram

//T




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0