Håret är borta!

Idag har det varit en relativt lugn dag på jobbet. Men fortfarande lika varmt. Direkt efter jobbet tog jag bussen in till stan, hade en frisörtid kl 15:15. Blev jättenöjd med resultatet, nu är jag korthårig igen. Tog en snabb runda på stan efteråt. Gick givetvis in i min absoluta favoritaffär, IEMS! Där var det två ljusstakar som formligen skrek på mig "Köp oss, köp oss"



Så då gjorde jag det (för ljusstakar har jag ju inga)

Sen åkte jag hem och hämtade hunden hos mamma och vi passade på att handla lite på hemvägen. Nu ligger han i soffan och slappar och jag tvättar och pysslar lite. Nu har jag bara en morgon kvar, det ska bli så skönt. Jag är ju absolut ingen morgonmänniska!

I morgon blir det eventuellt lite träning med allra bästa Linda och sen hem till soffan för att kolla på HV71-Linköping, de två topplagen. Kan bli en riktigt spännande match!

Ha en härlig onsdagkväll!

//T

Kommentarer
Postat av: Annica

Superfina ljusstakar!! Det var ju tur du hittade några för du har ju som sagt inga sen tidigare... hmm..

Är nyfiken på håret!!



kram

2010-01-21 @ 12:08:14
URL: http://apieceofcake.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0